Ämne: V-75 Boden
Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-17, 12:09   #89
His_Majesty

His_Majestys avatar

Reg.datum: jun 2017
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
...skrev ett riktigt trevligt och långt inlägg med svar på flera tipstankar. Då låser sig Webläsaren så all skrift försvann ut i cyberspace.
Gå till avancerad-knappandet gör ju inte att det skrivna sparas, utan för det ska jag ha postat meddelandet. Då hade jag kunnat redigera och ha det mesta skrivna kvar.

Fulsummering:

Spik:
nr 2 i första. Den som ska ha med Officern tar med Catch The Cash oxå. 14 mot 0,3%, varför då?! Kolla arkivet 17/2.
Om nr 1 vinner förblir inte ett endaste norrlandsöga torrt. Läge med spurtstark häst som kan glida med invändigt leder fram till frustration för mig? Att man aldrig lär sig. Tränar redan på hur jag ska få utlopp för missad skräll:

Spik:
Björns kallblod. Avslutade i nivå med självaste Kleppe Slauren senast. Ickefavvet här?!!!

Sågen:
Gianluca som favve.
9 Jaques vann mot G nyligen och såg lika bra ut som häst.
10 vurmat för tidigare i nya regin. Vass till slut och nu åter bfro?
2,5,7,8,11 tar jag med oxå. Hopp om att klara mig om favve faller tungt.
Sardonyx gillas i forumet och utrustningnyheter lockar även mig i garderingslopp.

Avd II

Alltid 14 RDÁ som ospelad för min del vid gard. Dubbla tillägg skitläge de luxe. Långklivad sort, ibland pigg, andra ggr seg.
Senast letade lucka vid bra tid, eller?
Fin i tre raka starter nu.

Avd VII

1 K C.D. formstark, ettriga spurter på sistone, bra spår.
8 Elian Web, hur såg inte den ut i elitloppsförsöket?!!! ...Bäva månne motståndarna i nästa start!
Erik åter upp på härligt sto.
Klart Propulsion går att besegra, funderar Adrian. doob spikar sin favoritkusk utan prut? Full idag? Nä, inte farligt alls.

Slut på snabbrekonstruerat inlägg.
Kollektiv och Kollektiv! Prata för dig själv! Perra är så långt ifrån ett kollektiv som man kan komma!

Vinner 1 så Swingar vi tillsammans

Hur kan du såga Gianluca Boko? Trodde du hade arkivet? Boko hästar du vet....... eller? men vi är inne lite på samma skräll Sardonyx .... så helt fel har du inte

Jag skulle uppmana alla att gå in i arkivet och kolla hur Geisha Sund så ut när hon gick i mål senast.

Än engång om ni missat detta! Hur startsnabb är Propulsion?
His_Majesty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat