V64 o trav igen, aldrig fattat det där med galopp och varför det ska hamna på v64 men men. Idag kanske det inte blir så hög utd, brukar väl sällan bli det på Jägersro, blir väl spets och slut med många favoriter förmodligen. Flerbong lämnas in 36 kr spelas ggr 10 och självklart v6...
Avd
1 Låset på 1 & 4 känns ändå rätt säkert, vem som tar ledningen lär väl vinna. 4 lägger jag först som spets o slut. Ja självklart kan säkert en 3.dje häst komma in i bilden när två ska leka. 9-7 men har nog svårt från sina spår att hinna med.
2 Lotto, hum. Ja spikar mig ur på bakvolten med bra kusk och häst som gillar distansen 10. Helgardera känns bra dumt här... 7 andra hästen.. Men krävs nog många för att sitta säkert i båten..
3 Spår 1, galoppvarning kanske samt den % och ston, hum. Lockar att testa emot :-). Hanna och Elma får följa med också och leka... Men favoriten vinner väl.
4 Känns ändå som Ribb ska hamna först här, men spika nja, kanske risk för tungt jobb och kamp med 1. Plockar med 7 som ska köra med bike och utan skor, låter ju inte som Peter ska spara på krutet precis. Och två kanske får loppet där framme. 1 har faktiskt ingen känsla för den och blir över hos mig o får inte vara med att leka.
5 Muffin säger väl hejdå och de andra får se en muffinrygg försvinna i horisonten. Men testar med lås 1-5, men risk för dumstrut förmodligen. Men testar när % är som den är. Garderar man på så lär väl 9 vara tidig felfri...
6 8 lär väl vara bästa hästen, men spår 8 är ju inget att hurra för, stolopp med många hästar. Typ alla för den som har råd. Men Chansspikar ändå 8, som lika gärna kan vinna som någon annan här....