Ämne: V6 Jägersro
Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-20, 17:48   #2
dingo1337

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Avd1: Jag hoppas och tror att 1 Sahara One håller upp ledningen och spikar direkt. Skulle det bli körning mellan 1 och 4 så känns det som att många kan vinna. Varnar isåfall för 8 Chosen One som avslutar bra och är van att springa i tuffa gäng.

Avd2: Monté kommer jag inte analysera och jag kommer ta så många jag har råd med och hoppas på skräll.

Avd3: Darling hornline blir spelad till nästan 70%... visst är det toppchans om hon håller upp ledningen! Men hon ser inte alltid klockren ut i travet och jag är inne på att 4 Hanna Banker kan komma före i starten och dubblar med denna.

Avd4: Den som tar ledningen av 1 och 6 har bra chans att leda runt om. Jag lägger min röst på 1 och Christoffer som vinner med allt han rör i för dagen. Bakom är Peters nyförvärv 7 Generaal Bianco spännande och det blir bfro och jänkarvagn direkt.

Avd5: Min första tanke var att 9 Conny Sisu skall vara huvudet högre än de andra. Han har en riktigt tråkig rad men spåret idag är bra för att gå felfritt och de ska justera balansen till den här starten. Veijo brukar inte vara överoptimistisk och han säger själv att han tycker att hästen ska vara överlägsen här. Sugen på att spika till 7% men nöjer mig med det på DD och garderar med några till bakom. Framförallt 5 Elliot Coger som har toppform, är riktigt distansgynnad och van att springa i hårda gäng.

Avd6: Här tror jag att 5 Kendra Silvio spetsar och leder det här runt om. Hon växer verkligen i ledningen och på Jägersro spikar jag och hoppas att Peters toppsto 8 Tour Knight hamnar på vingel och får för långt fram.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2)
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat