Finns ju rätt sunda spikar ändå på söndag för lilla plånboken. Amok, Canari och Rushmore Face. Kanske inte känns som flera miljoner i utd ialf på Söndag. Får väl hoppas på någon smäll...
Avd
1 Står väl mellan 5,9,4,2, känns som man kan låsa loppet sen. Letar man lås kan 5-9 vara en kul tanke. Men vågar inte då det är oklart på form och lite annat här och stolopp...
2 Klar favorit som bara ska vinna alltså, spår 12 och som vunnit mot vad då, säkert bra men mycket tuffare nu emot. Håller både 2.4.10 som mer A-hästar.. 12 kanske inte c men B-häst, har jag nog varit snäll.. Springspår 6 åker med som en rolig skräll med kim samt 3 på läget trots ston. Har man råd ta alla, kommer smälla här förmodligen.
3 Långlopp där mellanvolt åker bort och skrällar lyser väl med sin frånvaro i dessa långlopp, bakvolten formen? Nä var lås 8-6 för mig. Nu när 8 vart bortplockad vart det rätt enkelt 6 spik. 7 och vad man nu kommer på är långsökt. Kanske en trio då 6,7,15. Men lär väl inte bli spelvärd ens.
4 Bronslopp, brukar sällan spika. Inte idag heller. Örjans häst får nog bevisa sin storhet först, brukar tänka så. Samt kör som jag brukar tar de 4 mest spelade men med undantag 9 måste med på en sund bong.. 1,4,5,9,11
5 Känns öppet men ju mer man tittar känns ändå 8 som vinnaren. Men spikar sällan spår 8. Men 4,8,11 kommer man säkert långt på. Lämnar Mulligan pga fel kön, sällan sto slår hingstar i v75. Tror man inte på dessa får man nog ta alla. Klass 2 skräller väl inte allt för ofta..
6 Ja blir nog svårt för bakspåren att vinna i kortlopp o guld, sorry häst 11, kan man ta bort direkt. Krånglar inte till det o börjar leta skrällar som sällan vinner i dessa lopp. Bankar in 2, spets och slut kan även ta dessa från dödens o Örjan kan köra häst..
7 Ja inte tänker jag spika en häst bara för den sprang i elitloppet och galopperade sen vilat lite. Står väl lite hårt inne i loppet också. Kan bara inte spika med den %, måste försöka fälla för att få upp värdet i v75:an. Får bevisa sin storhet först. 3,4,8 känns heta emot och 12 men långsökt att den kommer hinna fram även om tränare låter positiv. Men det skulle han göra med en Åsna också, tar jag inte så allvarligt på... kanske inte skräller så ofta i silver, men denna gång är kollektivet ute och cyklar..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av kire1111 den 2017-06-23 klockan 17:48.
|