Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-25, 10:49   #39
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Jag formulerade mig kanske lite dåligt. Jag menar på inget vis att Tjacko är oduglig på något annat än sprint, bara att det är på sprint han har gjort sina absolut bästa insatser och ibland inte hållt hela vägen över full väg. Ett annat litet minus kan vara att vissa hästar går riktigt bra på vintern men har otroligt svårt att vinna på sommaren. Tjacko har 0 segrar på 13 starter under sommaren (maj-september)..
Håller med om This Is It N.O som dessutom borde hamna bra på det med startsnabb rygg! Jag kommer att ta många hästar här och just nu är 6 hästar streckade.
Ok...då möter jag dig på halva vägen och tar med Re Doc. Hästen verkar ju kunna ta spets ifrån alla spår när det laddas. Singelprocent när ledarhästen brisar undan är alltid jobbigt att missa. 4 djur.
(...jag vet om att ta spets blir inte enkelt, men gick bra på Lunden med annan resa, så det kanske fixar sig ändå. En Love You:are dessutom!)

Kolla in Monarkens senaste två lopp om du målar på vidare. Det är inga bluffinsatser det handlar om. Full kraft och styrka över linjen!

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat