Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-25, 19:50   #264
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12579

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 25.6

Kommer tillbaka från midsommar lite tidigare med ett spel idag.

Dagens spel:

1.WNBA
Minnesota Lynx - San Antonio Silver Stars: över 157 poäng
Odds: 1.90 (Nordicbet) Kl 01:00

Minnesota och San Antonio möts natten till måndagen, och här är det väl inget snack om vem som skall vinna. Minnesota är storfavorit och linan ligger på -17.5.

Minnesota är 10-1 hittills denna säsong, och har varit suveräna. San Antonio däremot har haft en tung inledning på säsongen, man är 0-13 hittills och jagar därmed ännu sin första seger. Jag tycker överspelet ser bra ut här, Minnesota på hemmaplan spelar oftast upptempo och enda chansen för Silver Stars att hänga med här är att göra poäng.

San Antonio på hemmaplan och bortaplan är två helt olika lag. Allt som oftast är man tvunget att hänga med i andras tempo på bortaplan, medan man på hemmaplan brukar ha lättare att sakta ner motståndarna och spela i sitt eget tempo. Motivationen i San Antonio borde också vara på topp.

Minnesota har i sina 5 senaste matcher gjort 90+ poäng, medan San Antonio har gjort 70+ poäng i 4 av de 5 senaste matcherna. Försvarsarbetet i Silver Stars inatt tror jag kommer att bli lite lidande eftersom man kan ha lite extra trötta ben då man spelar sin tredje match på fem dagar.

Med dessa förutsättningar tror jag vi kommer att få tillräckligt med poäng här för att gå över totalen på 157 poäng.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Calatan (+5)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-06-26 klockan 00:13.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat