Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-27, 20:34   #268
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12599

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 27.6

Fyller på med ett spel idag ännu:

WNBA
Connecticut Sun - Los Angeles Sparks: över 168 poäng
Odds: 1.90 (Nordicbet) Kl 01:00

Jag väljer att spela ett spel till inatt, där jag tycker det finns mycket värde på överspelet.

Sun och Sparks möts natten till onsdagen, och här har vi två upptempo lag som kan skjuta, och det skall förhoppningsvis ge oss pengarna här inatt.

Det finns en hel del som jag tittar på när jag spelar totaler, och mycket talar för en high-scoring match. Dessa två lag är några av ligans snabbaste, och speciellt Connecticut på hemmaplan som får styra tempot, plus Sparks med sitt magnifika skytte borde kunna leda till mycket poäng inatt.

Connecticut har de 5 senaste matcherna snittat 95 poäng framåt, medan man släppt till 85 poäng. LA har de 5 senaste matcherna snittat 88 poäng framåt medan man släppt till 78 poäng.

Connecticut är ligans bästa 3-point team, och LA är inte långt efter. En nyckel här är att LA faktiskt också släpper till näst flest trepoängare i hela ligan, så det är defenitivt en faktor som kan bidra till en hel del poäng inatt.

Jag känner att totalen borde ligga någonstans kring 175 poäng här, och då vi får 168 måste jag prova överspelet här!

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-06-27 klockan 22:02.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat