Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-29, 21:41   #1099
Morgan007
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av m4x Visa inlägg
Tackar alla för fina tips!! Uppskattas verkligen.

När det gäller minimumodds, omsättningskrav och så. Vad klassas som en medelbra bonus? Så att man vet lite vad man kan referera till och inte går in i de djupa skogarna direkt.
Grovt förenklat ska du hålla dig till spelbolagen som du ser reklam för i Sverige, dvs spelbolag som aktivt investerar i sitt varumärke i Sverige för att få nya kunder - då har de också ett varumärke att vårda och behandlar inte alla kunder som idioter.

Bra bonusar skulle jag säga är tex Unibet, Nordicbet och Coolbet - 100% i bonus, omsättningskrav på typ 5x insättning och inga i mitt tycke konstiga krav, utan minimiodds under 2,0. Dessutom bolag som på, större marknader (typ stora fotbollsligorna) konsekvent har över 95% återbetalning, dvs rimligt lätt att matcha.

Bra är också tex Comeon för att 3000 kr är mycket pengar, men omsättningskravet är högre.

Medelbra är tex LeoVegas och Bethard. Båda har bra odds. Bethard har högt omsättningskrav och är eventuellt inte skattefritt rent teoretiskt. LeoVegas har lite märkligt system där man först spelar för sina egna pengar vilket gör att man måste ha en lite annan teknik (se särskild tråd under spelbolag).

Mindre bra är tex Paf eller Mr Green, helt enkelt för att beloppen de bjussar på är små. Även Oddsautomaten är mindre bra eftersom de konsekvent har usla odds och begränsningar mot att spela tex baseball.

Dåliga är alla spelbolag som är oseriösa, Mr Ringo och Betser skulle jag klassa dit, men finns hundratals...

Senast redigerad av Morgan007 den 2017-06-29 klockan 21:43.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat