avd1.
Västerbo Highflyer har senaste 5 starterna tjänat lika mycket som
resten av fältet gjort tillsammans sina 5 senaste starter

Västerbro Highflyer vann väldigt lätt från ledningen senast och även tapper i sweden cup, slipper ladda nu och körs till slut, är vass i spurten och med den toppform han har kan han ta sig förbi rubb och stubb till slut..
avd2.
Surval Kit vann lätt efter tidig ledning senast och är obesegrad därifrån 4 av 4. Hästen spurtade rappt från 3 ytter näst senast och har verkligen toppform precis som hela stallet. Jag passar på att lyfta fram
Floyd p boko blev tokhet efter sitt helstängda senast och då över långdistans, rejäl efter strulresa före det. Passar på att lyfta fram även
Joy de castella som är bra varje gång, hästen var tapper i dödens senast och kan öppna rejält vid laddning. Taktik? om position är han tidig i detta gäng. nr 2 är kvick ut och har toppform. Men rankas fyra...
avd3.
Diababa har inlett mycket lovande. Vettig chans igen.. Jag lyfter fram en riktig bedövare i form av
White Lightning som är guldstovinnare fick tung resa i kvalet och inte mycket sämre än de bättre i loppet med klaff och tempo kan hon överraska alla till slut..
avd4.
Öppet lopp men tre drag höjer sig och vi tar betalt.
5 eller
2 tar spets efter en bit, vill inte utelämna
Flash Hammering som utvecklats snyggt på slutet. Westholms bästa chans på förhand.
avd5,
Queer Fish har varit ruggigt bra på slutet och formkurvan pekar bara uppåt. Det kan dock bli bra fart på loppet och en
Fossens Bonus får slå ur underläge
avd6.
Favoriten spikas troligen av alla men här har jag en rolig spets ide i form av
Calle Crown som är mycket snabb ut och i spets är det mycket fin vinstchans troligen över 20% och då är han minst sagt spelvärd. Vill också lyfta fram
11an som inte är så mycket sämre än stallkamraten.
avd7
Moni to spare har bra chans alla vägar och jag spikar till fina 20%