Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-01, 10:56   #75
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Veckans analys av V 75
Avd 1- Här helgarderar jag med 1,2,5

Avd 2- Klar första häst 1 Survival Kit som jag tror tar ledningen men en som måste med är skrällen 6 Don Juan Sisu som är stark som tusan, Survival i ledningen och Test Drive i dödens och där bakom sitter Don Juan Sisu och segar sig förbi på Bergsåkers relativt långa upplopp

Avd 3 - Treåriga ston här hoppas vi på skräll. Dibaba ska jobbas bort, min första häst är Vamp Kronos, men glöm inte Stark Lochlyn, Violett Bi, Bellatrix Zet 1 % från spår ett...

Avd 4 - Spik of the week 5 Gianluca Boko 20% Tackar

Avd 5 - 11 Balfour vilket lopp han gjorde sist, lås med 7 Queer Fish

Avd 6 - Coin Peru stor favorit men kan inte släppa 8 Lucifer Lane får bli ett lås

Avd 7 - Jämnt streckat men 10 Linus Boy glöm inte honom.

Veckans spik
Avd 4 - 5 Gianluca Boko

Miljondragen
Avd 2 - 6 Don Juan Sisu
Avd 3 - 1 Bellatrix Zet
Avd 6 - 8 Lucifer Lane

Lycka till!!
Lite travtugg:

Avd 1- Jag tänker lås på 1 och 2. Tror ej Piraten hinner förbi till ledningen. Då blir det svårt.
Benny Haags travbibel accepteras denna vecka och därmed ställningstagande för en häst i kvarvarande tvåhästarslåset.
1 Volstead har bra spetschans och är alltid svår att tugga ner. (...2:an gick en riktigt tung avslutning senast!)

Avd 2- Många för min del. 8 Tesio lägger jag högt. Goop spikar och då kan den vara huvudet högre! Kim upp känns intressant och hästen i full form nu, efter "utbildningslopp"?
10 Hagentoy har varit fin på slutet, rejäl häst.
9 Springfield är en fin modell med högt kunnande, som avslutat giftigt mot bra årgångskamrater.
Jag ska naturligtvis ha med 2 Etosha Boko med sina propulsionhängslen!
Många!

Avd 3 - Jag har bestämt mig för att spika 4 Vamp Kronos fram tills att den förlorar.
Ej favorit , så varför frångå den strategin idag då? Christoffer satt och "semesteråkte" senast. Avfärdar motståndet med en gäspning?

Avd 4 - 4 Bruno Bagheera, 5 Gianluca Boko och samtliga tre Nurmos hästar för min del. Stor gardering alltså, och Haugstad får komma med han också.
4,5,7,8,10,12.

Avd 5 - 3,7,11,12

Avd 6 - 3 Coin Peru stor favorit och kan vara totalt överlägsen.
Jag tror det är så, men 11 Global Un Poco har en skalle av guld.
7 Van Kronos första gången jänkarvagn och en Untersteiner i den. Johan ligger raklång över upploppsrakan, men räcker det att se stilren ut? 3 djur testas.

Avd 7 - Jag tror att 2 Västerbo Exact får slag på motståndarna innan mållinjen denna gång..

Veckans spik
Avd 7 - 2 Västerbo Exact matar ned allt över upploppsrakan.

Miljondragen
Avd 2 - 8 Tesio blir A-häst. Slut på utbildningstävlandet, enligt Goop.
Avd 4 - 8 Vincent Zaz är en rejäl pålle som lägger mycket mark under sig. Jag gillar den.
Avd 6 - 6 Van Kronos med ny jolle och slipad liggkusk.

Hästen jag inte vill se vinna

Avd 3 - 8 Callela Lisbeth som jag jagar i garderingslopp. Totalt ospelad.

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat