Ämne: GS75 Mantorp
Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-02, 07:50   #3
Fidus
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Bästa spiken hittas i sista avd. där det finns en överlägsen vinnare i nr.13.Fashion Love som borde vara storfavve eftersom hon går ner i klass denna gång.

Storskrällen hittar jag i avd.3 i nr 7.Quite Windy en gammal favorit som verkar kraftigt på
gång efter tränarbytet formligen flög fram senast som i fornstora dar(titta efter själva)

Måste ju ha en spik till,då kommer jag nog ta Hugo R.C i avd.4 som föll med flaggan i topp senast.
Sedär en början iaf på denna tråd
Synd att Quite ej hann fram senast!
Hästen såg ut som en obriserad bomb över upploppet i starten innan för nya tränaren. Jag var ju liksom med på noterna där.

Jag fick upp även storfavoriten som nästagångare senast, då avslutningen var kraftfull värre.
Visste såklart inte att hästen skulle ut som just storfavorit. Galopphistoriken är omfattande.

Jag har 8 Blue Star Champion (9,15%) som ständig garderingshäst.
Nu Svante upp igen och V75-vinstens spurtförmåga (25/2) leder nog till fler segrar under karriären?
Det biter vasst när den här hästen är på hugget för dagen!

6 Sheer Bliss (1,58%)är ett annat för mig givet garderingsstreck vid gardering av loppet.
Visade prov på att formen sitter där senast, då hon sköt till vasst!
Sto, jovisst, men historik av bra spurter på vassa tider under 2015-2016. Barfota runtom 5/9-15 och 20/10-16 gav mersmakande silverplatser.
18/7-15 vanns V75 över Cab Hornline. Hästen lägger mark under sig över upploppet på ett vägvinnande vis. Roligt korsdrag i loppet.


Senast redigerad av Fidus den 2017-07-02 klockan 08:17. Anledning: Nummer 6 har Sheer Bliss, ej 7!
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat