Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-03, 15:49   #143
hatten1
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Legolas har en mängd utvecklingsproblem, liksom ATG , skillnaden är ju bolag som omsätter 10mkr per år respektive 15miljarder per år.
Sistlidna är dessutom de som ska tillse att spelsäkerhet genom allsköns regler i samarbete med ST.

Legolas har att tillse sina kunders behov, vid fel ska kunderna hållas skadelösa, samt erhålla all information om felet, samt försäkras på lämpligt sätt att de hålls skadelösa.
Dessutom bör naturligtvis ett plåster på skadat förtroende erbjudas till kunderna.

Jämför tex med Unibet som betalade ut dubbla vinnarodds på Prix de Amerique när vinnaren blev diskad och Ström mästare i kavaj, DET är kvalitet !

När erhöll ATGs kunder någon form av plåster på såren sist? Hur kan ATG öht sälja sin premiumtjänst med bibehållet förtroende, när så mycket felar så ofta?!

Hursomhaver har jag erhållit några klagomål gällande LegolasBets hantering av KYC, knowyourcustomer och den förbättras förhoppningsvis, likväl är det en ytterst viktig funktion som är direkt nödvändig för långsikt trovärdighet.

KYC bör dock samtliga internetbolag med få undantag förbättra information till, tydliggöra och förenkla , kommunicera långt bättre även vid öppnandet av konto.

Har ni klagomål gällande LegolasBet och även andra bolag så meddela mig!
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat