Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-04, 07:32   #47
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Man blir lätt nostalgisk...så jäkla kul det var med alla dessa resor(där man varit och köpt travprogrammet flera dagar innan och var rejält påläst), på plats i god tid och surret med alla som man kände på banan(var ett antal då)...hemlighetsmakeriet var "stort" och det gällde att få ihop v5-pusslet...var man dessutom hästägare som jag faktiskt hade råd till på den tiden(fast jag var student) så var springet i stallarna en ytterligare krydda i det hela..."vanliga" travtävlingar besöktes av 2-3000 personer på"orten" och runt 6-7000 på "storbanorna"...Fantastiskt trevlig tid, där v65-spelet gett rejäl vind i seglen och gjort travsporten mer eller mindre rumsren ute i landet...
Underbar läsning! Huvudet på spiken helt enkelt. Man såg en häst på Dannero som satt fast. Tog ledigt på tisdag em och åkte till Östersund 44 mil (ToR) och fyllde börsen osv osv. Inte fan brydde man sig om utifall det var barfota eller jänkarvagn och annat "tjafs" på den tiden. Idag är det tusentals info som ska analyseras. Tacka vet jag OOD OLD DAYS
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat