Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-06, 23:46   #203
hatten1

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 5535
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av addictedtoraw Visa inlägg
Otroligt lång tråd med massor av fakta från både enkelrad och hatten. Vem som har rätt passar jag på men vad jag däremot har noterat, både här och på trottosport, är att när hatten blir trängd så höjer han bara tonläget och ordet troll kommer upp. De gånger han blivit påkommen med rena faktafel på trottosport kommenterar han det aldrig, bara tiger. Jag tycker verkligen att det är bra att någon agerar blåslampa mot Skarpen och det oerhört självgoda atg men om man själv framstår som minst lika självgod faller kritiken tyvärr mer platt än den skulle behöva göra.

Sen förstår jag inte varför en person som förmodligen befinner sig runt de 50 så ofta svänger sig med gammelsvenska uttryck. Vad är poängen? Ge nån sorts pondus eller?
För att jag gillar ord, och tycker vissa ord beskriver det jag vill ha sagt långt bättre än de modernare och i mitt tycke fattigare uttryck som ofta används.
Alla som kritiserar utan att orka läsa in sig på ämnet, utan har åsikter byggda på känslor, kvällstidningar och annat trams anser jag vara troll ty de orkar inte ens läsa in sig på de fakta som föreligger.
Trots att det presenteras för dom.
Faktaresistenta är i mitt tycke TROLL.
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat