Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-06, 11:31   #31
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixt Gordon Visa inlägg
Gällande in-play trading, så finns det ett intressant uttryck som efarna traders ofta kör enlig ; expect the unexpected!

Ett exempel är om det kommer ett tidigt mål så förväntar sig oftast spelarna(marknaden) att det skall trilla in massor med mål i matchen. Då är det läge att spela mot detta och sedan "greena" ut efter en tid om inget mål har kommit. Detta bara ett exempel från över/under marknaden....
Följande exempel hade resulterat i väldigt många röda siffror i matchen mellan BP-Helsingborg där målen kom efter varandra i en match som många förutspådde skulle sluta målsnålt.
BP på hemmaplan släpper in under 1mål/match tex. När BP tar ledningen i matchen så är det otroligt sällan de förlorar.

Självklart finns det undantag i allt men jag undrar om undantagen inte är väl många i detta?

Är väldigt ofta man även ser matcher där det sprutar in mål de sista 15minutrarna.

Har inga siffror eller statistik utan talar enbart från mina upplevelser från när jag tittar på matcher.

Häromdagen hände en till liknande mellan astonvilla och feyenord. Där astonvilla pumpade in 3 mål på en kort period.

Elfsborg spelade hemma mot ett soplag när de vann med 5-0 max 1 vecka sedan, från en målsnål 1a halvlek till en sprutglad andra där målen slutade komma efter 70e minuten istället.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat