Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-07, 09:36   #216
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Efter att ha skummat igenom den här tråden kan jag väl bara fylla på att Hatten inte på något sätt, vare sig som anställd, inhyrd eller på annat sätt associerad jobbar för Legolas.

Han är, mig veterligen, en fri debattör vars kunskaper jag högaktar, ehuru jag inte alltid drar samma slutsatser.

Eftersom jag sitter och sammanställer lite siffror denna morgon kan jag bjuda på några siffror från gårdagens P54 (Vem som helst kan i alla fall räkna ut detta med en miniräknare).

Legolas.bet omsatte på P54 48.629,55kr. Det delades ut 84.040,69kr eller 172,8% av insatserna.
Viss skillnad på vinstchansen med 39 procent av insatserna till spelarna (V75 hos atg igår) och 173 procent (P54 hos legolas). Därför väldigt förvånande att bara en bråkdel valde legolas. Gjorde man det inte med dessa förutsättningar, när ska man då göra det?

Sen undrar man om de saltade poolerna igår, i morgon och på söndag kommer få någon positiv effekt på spelen utan saltade vinstpooler, t ex i kväll i Arvika, eller om spelarna kommer invänta nästa gång det sker. Rätt många som bara verkar spela V64 när det är jackpot. Omsättningen brukar bli runt 50 procent högre då. Långsiktigt kan nog inte legolas lägga in en massa extra eget kapital i vinstpoolerna, för den omsättningshöjning det blev igår gav inte i närheten så mycket tillbaka i spelavdrag som man satsade (50 000).
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat