Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-08, 00:07   #149
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snasl Visa inlägg
Har du verkligen läst vad jag skrev?? Upprepar: RR mkt nära startgalopp och chanslös på ledning (där BG trodde chansen fanns). BG ut till dödens i lustempo vid risk fastna 3-inv. Hästen inte i författning vinna från någon position för dagen och slutade näst sist felfri. DÄRFÖR kom BG bland de sista. Som ett svar.

Men det var inte din fråga. Du bad någon ("som anser Björn Goop vara världens bästa kusk" för att vara exakt) kommentera styrningen. Jag kommenterade styrningen i #143 men din enda respons efter det var "Svaret från er är: Björn är bara bäst. Är ni stolta över detta uttömliga svar?". Eftersom du läser alla inlägg förstår jag inte om det var av arrogans eller annat som du inte bemötte mitt.

Jag har gett dig en kommentar om styrningen. Jag frågar dig för andra gången: Vad skulle han gjort istället, hur tycker DU Björn skulle ha kört?
Björn har inte klart för sig hästens kapacitet. Han är i Paris och inte på Lökene för att sköta sina träningshästar. I torsdags gick Ready Ribb felfritt och gjorde en usel insats. Men Björn hade noll koll på sin egentränade häst.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat