Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-08, 08:39   #27
Bridgeman

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Min syn på omgången i morgon på V75
Följs som vanligt sittande på en stol vid mållinjen, har varit på sprintermästarmeetinget sedan Serena med C.Nylander vann Sprintermästaren 1992.

Avd 1- Får vi se en Untersteiner show i år??
Tror faktiskt inte att så blir fallet.
Här är min första häst ett annat hemmaekipage 2 Bonnies Celebrity som fått ett ok läge och här är det säkert påställt, 7 Upstream i spets, Magic Happens krigandes i dödens och i rygg ledaren sitter Christofer och får luckan 200 kvar och vi får se ettrig spurt och skrällen är ett faktum

Avd 2- Släpper inte 1 This is it NO som fått ett smaskigt läge, streckad på endast 3% måste med på kupongen, vore väl konstigt om inte 3 Tjacko Zaz lopp sitter i , måste ju varit riktigt trött i mål efter galopp och resten av loppet i dryga spår.Här garderar det med 1,2,4,5,11

Avd - 3 Stosprintern
Spikar Gilda Newport som bara lär sjunka i streckprocenten
Tackar

Avd - 4 Min förstahäst i detta svåra lopp är 12 Oceanic Clearance, sedan har jag haft med 9 Above All och 15 Twins Cindy på slutet. Men gardera

Avd - 5 Här tror jag att Untersteinerfansen får jubla 8 Masterglade till runt 10 % är vinnaren, men 2,5,6 måste med.

Avd - 6 Gulddivisionen här luktar väl full fart och sagan med Spring Erom fortsätter, visst fasen vinner han detta när de gasat klart där framme så går Christofer gå till vinnarcirkeln igen och Widegren hyllas (är nog riktigt iordningställd/Spring Erom)
Och blir veckans andra spik.

Avd 7 - 3 Says that Again kör han i spets? Då kan det räcka långt men 3,4,5,10,11 då klarar man sig.

Spik of the week
Avd 3 Gilda Newport

Miljondragen
Avd 1 Bonnies Celebrity
Avd 2 This is it NO
Avd 6 Spring Erom
AVD 7 Say That Again kommer att laddas.. SoS.. Han kommer inte att släppa. Samt jag tror inte Iago Zon tar en längd på STA.

Senast redigerad av Bridgeman den 2017-07-08 klockan 08:43.
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat