Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit
Trist när multipla trådar spårar ur, men jag tycker folket här hanterar det okej (nu senast genom att ignorera spammet). Det är ju uppenbarligen sjukdomsrelaterat, och då tror jag att människan i gemen har lättare att överse med vissa incidenter. Men även det kan bli för mycket.
|
Kloka ord men folk säger till mig att det finns flera personer som slutar skriva här på sharps på grund av att några få personer beter sig illa. Tycker det är lite svagt att ge vika för att några få personer inte kan bete sig. Det kommer som sagt alltid finnas folk som sticker ut på ett eller annat sätt på stora forum där många skriver och man får försöka hantera det på bästa sätt. Det kan inte vara så fruktansvärt jobbigt att scrolla förbi några värdelösa inlägg om det skulle inträffa.
Såklart jättetråkigt om det är så att folk känner sig så besvärade så att man slutar skriva. Men man får inte påverkas för mycket av att några få personer mest är ute efter att förstöra och spamma. Precis som du säger så får man istället ignorera spammet, rapportera inläggen och sedan fortsätta diskutera med dom personerna som vill ha seriösa konversationer på forumet.