Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-12, 16:41   #1116
mumintroll
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 112
Sharp$: 593
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jullinator Visa inlägg
Läste lite här på forumet om bonustrading och bestämde mig för att testa på det. Öppnade konto hos betfair häromdagen och satte in 4000 kronor. Fick nyss mail om att kontot blivit stängt, utan någon förklaring. Har inte ens hunnit göra något bet än, så förstår inte varför de kan ha stängt det. Ringde supporten och de sa att kontot är stängt och att jag inte kommer kunna få tillbaka några pengar, och att jag skulle maila deras security avdelning för en förklaring. Har inte fått något svar än.

Kollade upp betfair på trustpilot och det här verkar vara rätt vanligt förekommande (de har 1.4/10 i betyg). Helt sjukt att de kan komma undan med sånt uppenbart bedrägeri.

Vad rekommenderar ni att göra? Bolaget ägs av ett företag registrerat i Irland, så de ingår ju i EU-sfären vilket borde ge ett visst skydd för konsumenten.

Haha jag tror nog ingen går på det där.. förstår inte vad du försöker få ut av det dock

Edit: aah kom på att det måste vara ett försök att få mindre folk att hålla på med bonustrading. Sorry om jag förstörde det.. bara ta nya tag

Senast redigerad av mumintroll den 2017-07-12 klockan 16:43.
mumintroll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat