Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-12, 20:12   #8
Robsessed
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Hjälp mig... Expekts support är så seg och trög och live-chatten verkar aldrig tillgänglig... jag begriper inte riktigt deras målbonuskampanj på EL. Måste man lägga ett nytt bet varje spelvecka för att kvalificera sig? Jag antar det då det verkar för bra annars, men samtidigt tycker jag inte att det är tydligt i reglerna... någon som har koll?

Har för övrigt kört tenniskampanjen på bethard och sverigekronan. Har funkat grymt bra att kombinera och har fått ca 2000kr i återbetalningar. Oddsen har ju också varit så pass bra att det ofta varit >100%. Åkte dock på röven nu när Djokovic drog sig ur mot Berdych och mitt spel på bethard/sverigekronan på berdych blev void, medan jag förlorade på Smarkets då det var i andra set. Jag resonerar dock så att det lika gärna kan vara åt andra hållet (om Berdych dragit sig ur hade jag ju fått vinst+void ist för lose+void). Win some, lose some antar jag. Ser inget problem med att matcha tennis bara för att det är olika regler. Blir ju större swings men EV är samma. Eller tänker jag fel? Undvek dock ett surebet häromdagen där det var 24 i odds på bethard/sverigekronan och 21.5 lay på Smarkets. 10 tuss kändes väl mycket att riskera på att fel spelare skall dra sig ur...
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat