Risk för att bli
Avd 1
Spikar inte, tror ej på spets för häst 1 som många tror. Men tror loppet räcker med 3 streck ialf. 1, 4, 9
Avd 2
Här tror jag Örjan kommer smyga med och sen lägga in sin berömda gubben i lådan på slutet, bara den kommer i tid så. Bara ston och inte så många hästar emot väger upp spåret. Samt tränare låter mer inne på sitt sto. Spik 9 behövs streck till mer osäkra lopp..
Avd 3.
Ja här kan många vinna, gillar aldrig att spela lotto. Var inne på spetshästen länge, men har på känn att det kommer bli för tufft på upploppet för häst 1. Väljer att Strecka några till o alla jag vill ha. 1 3 4 5 6. Ja o långskott nu med Örjan häst 8 som får bra ryggar att smyga bakom..
Avd 4
3 år och bakspår

. Får väl va dum som garderar här för 10 ska ju bara vinna tydligen. Men 10 får nog visa mig ialf att den bara är kung först. 1 2 3 4 och 10 tror jag räcker.. Men 3 åringar kan det smälla, alla om man har råd.
Avd 5
Ja bakspår, många hästar är väl ingen önskedröm kanske på Jägersro som sagt. Har man sett hur det brukar sluta. Men såg loppet innan spår 8 då. Till o med jag vart impad. Måste ha en spik till så okej då GENERAAL BIANCO spring för fan..
Avd 6
Spets eller inte. Låser på 1-4. Den som vågar spikar 4..
Avd 7 Ratar favoriten, blir för långt fram även idag tyvärr. Kör på en trio 1 2 3 och öppnar nu en öl och väntar på att loppen ska börja.