Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike
Så är det inte.
Skickar du in ett spel/rek ska oddset/linan vara korrekt med hur det ligger just då. Det är så det måste vara. Tex om du har en betaltjänst kan du inte lägga ett spel på tex Barcelona -2,5 om linan är Barcelona -2 just då. Sen ändrade jag insatsen pga att det var 13,5 och inte 11,5 också, men glömde helt enkelt uppdatera linan medan jag skrev reken. Ser inte problemet med att man gör det 1 min efter reken skickats istället.
|
I så fall ska du ju sänka oddset på din rek när oddset slashas LS och det gör du ju knappast.
En rek som du skriver och vill att folk ska följa, speciellt i betaltjänst måste ju vara det spelet du rekommenderar. Så man har en utgångspunkt att följa.
Är man sent ute får man helt enkelt bita i äpplet.
Eller så får du skriva som du gör ofta, spelbar ned till xxx.
Men om du rekar ett +hcp och linan flyttats åt fel håll blir det vilseledande för dina kunder. Vissa kommer till och med se det som att du fuskar för att tweaka din ROI.
Jag har all respekt för dig och dina kunskaper, du vet vad du gör. Men passa dig för att gå i Iceeman-fällan. Det kommer inte bli kul.
Nog om detta, det är tydligt att du inte försöker släta över detta och folk får göra vad de vill med informationen. Jag hann iaf rygga till 13.5 trots att jag läste reken med +11.5.