Ämne: V75 Hagmyren
Visa ett inlägg
Gammal 2017-07-28, 13:46   #18
dingo1337
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Johnny kommer säkert att vara aktiv och köra fram mot spets
och försöka överta ledningen och kan vinna men verkar som Vincent Zaz kommer bli favorit..

Tror ändå på att Autobahn svarar ledningen och håller in i mål men om körningen blir för hård..
Helgarderat på 2,7,8,9,12 ?

Jag spikar själv Autobahn!
1 är riktigt startsnabb och går bäst i spets. Det blir maxad utrustning och de är nog sugen på att försöka svara ledningen även där. Tillman säger att hon också vill köra i ledningen med 4
Noel Face får på sig helstängt och de rycker skor, eventuellt runt om. Den kan också tryckas iväg.
6 kan öppna men letar ryggar. Johnny kommer att vara offensiv med 7.
8 är inte snabb ut men kan tänka sig att vara offensiv och köra fram till dödens om tempot sänks efter en stund där framme.

Ja sammanfattat kan man väl inte säga annat än att det lutar åt full körning här och jag sätter min lillpeng på att Örjan får måtta in 9 Gravity Falls till slut. Bättre än raden och stallet är lite smyguppåt också!

"Gravity Falls är betydligt bättre än raden. Han har haft dåliga spår och det har häxat för honom helt enkelt. Nu är det ett passande läge och jag tror att han vinner lopp när som helst och blir inte överraskad om han dyker upp långt framme här. Eventullet blir det barfota runt om den här gången, säger Kenneth Haugstad."

Men jag kommer att ta många i det här loppet och lämnar nog bara ute de som jag tycker är helt chanslösa 4,10,11. Jennifer Tillman betalar jag aldrig för om hon inte av någon sjuk anledning skulle sättas upp bakom Propulsion någon gång. Tror dock hon hade lyckats förlora med den också....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat