Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-01, 11:35   #1
Shooter

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39742
Standard

V86 Solvalla 2/8

Dags att dra igång veckans V86-tråd. Loppen går på Solvalla som har nyomlagd bana. Tidigare så har man haft problem med lös bana vid omläggning, men enligt vad de tränare/kuskar som testkört den i år så ska den vara riktigt bra. Vi får se.

Kanske har vi en spik redan i första loppet i Oceanic Clearance som ska gå barfota. Stallet tror på toppchans. Frågan är om hon kan köras till spets.

Andra loppet tycker jag inte ser ut att vara något lopp att spika i. Treåriga ston.

I tredje loppet kan Sangria Knight vara ett spikförslag. Borde komma före farligaste motbudet New Devotion. Många kommer att köra lås på dessa.

Fjärde är ett kul lopp. Jag gillar ju Coffie U.N.G. och Alorac Mathbell. De är bägge dåligt betrodda. Annars ser det fint ut för Peter Untersteiner igen.

Femte står i första hand mellan Tobin Kronos och Cruzado Dela Noche. Tredje häst är Tango Negro. Sedan varnar Bergh för sin, men jag tror inte den tar de här.

I sjätte känns det som att man antingen kan chansa på Very Kronos eller så behövs ett gäng garderingsstreck. Treåriga hästar och V.K. har ett jobbigt elftespår.

I loppet efter startar Diamanten igen och är den som på slutet så ska den vinna det här.

Sista tycker jag är hur öppet som helst.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat