Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-02, 22:59   #23
sskssk
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Då den här tråden till mestadels har handlat om hur duktiga Marketbeaters.se är och hur dom till största del rekar i Asien så kan det vara värt att förtdyliga lite saker så ingen blir lurad.

I asien har marketbeaters sedan starten 2015 en ROI% på 100.73 dom har plussat 18unit på 1470 spel.

https://portfoliogambler.com/

Har skrivit rätt så bra om hur dom "arbetar" klistar in det

Citat:
jag vill fokusera på Marketbeaters som har gjort mig riktigt jävla irriterad senaste tiden.

För det första, de marknadsför Daniels spel som att de även finns tillgängliga i asien. Vilket faktiskt är lite av ett skämt då hela hans rekar bygger på att reka spel på EU-bookies där differensen är cirka 20+ klicks mot asienlinan. Är man lite ambitiös är det här något man kan göra helt själv, man behöver inte betala för det.

Sedan, de har en mejltjänst/app som inte fungerar som den ska och kompensationen är ett skämt. Jag visste inte ens om att jag missat vinnande spel som skulle ha skickats ut, jag fick reda på det genom TWITTER, mailade, och då helt plötsligt läggs någon enstaka DAG på prenumerationen. Är det här något jävla skämt eller? Felet är DERAS, inte mitt, skälig kompensation ska utgå. En 6 månaders prenumeration går på mellan 3.000 kr till 4.500 kr. 3.000/182,5 = 16 kronor. Jag fick två dagar, så 32 kronor! Tror ni någon som betalar flera tusen för en tjänst bettar 10 kr/unit? Så jävla patetiskt så det finns inte ens. Sen läser om jag folk på twitter som missat fem-sex spel som inte skickats ut, de blockeras på grund av att de uttrycker sin frustration!

Sen har vi Greed som är en expert på spansk fotboll. Under sommaren är han även en expert på U21, holländska och italienska lag… Fantastiskt vilka kunskaper man får när ens liga inte är igång. Spelet på Eibar +0.75 droppade 15 klicks på 30 sekunder, och de bokför utskickat odds! Och det här ska vara en seriös tjänst för kunder att tjäna pengar på? Alltså helt jävla ärligt, bluff och båg är vad man kallar sånt här.

Detta inlägg skrivs i ren ilska för sånt här irriterar mig så SJUKT mycket. Ni är till för att KUNDEN ska tjäna pengar, inte för att ni ska få pengar i egna fickor, det ska ni redan ha genom att vara vinnande spelare.

SKÄRPNING!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10), pucko66 (+10), the_mirage (+10), StefanL (+10)
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat