Ämne: Meadowlands
Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-06, 03:55   #60
TravPeter

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 2456
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Sett till alla lopp driver svanstedt betydligt mindre än David Miller. Han är en av de som kör snyggast där borta. Sedan att det blir lite värre i ledning i en hambofinal när det kommer upp en häst på utsidan må vara honom förlåten. Synd bara att de flesta svenskar bara ser ett lopp per år från USA, då kan jag förstå att det ser illa ut.
Du har säkert rätt i att Svanstedt vanligen driver mindre, hur mycket han driver eller inte var inte det jag menade på. Tyckte bara det var skönt att det iaf fanns en kusk i upploppsstriden som inte drev(slog) som en idiot.

Förstår att det är mycket pengar och ära med i bilden samt att reglerna och kulturen är annorlunda i USA.
Men för den sakens skull så tycker jag inte att drivningarna är okej även om det så bara skulle vara för ett lopp eller en tävlingsdag, har iofs svårt och tro att den här typen av drivningar bara förekommer en dag om året i USA.

För att summera så tycker jag det är trist att se drivningarna och jag lider med djuren. Önskar man kunde ta och styra upp det hela så det blir ett slut på skiten, så man kan njuta av travsporten istället för att undra vad fan dom håller på med.
TravPeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat