Ämne: V64 Örebro
Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-07, 11:13   #5
legolasse
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Från bloggen


Har bra känsla inför dagens V4! Tycker de två avslutande avdelningarna innehåller två starka favoriter och kör därför en flerkupong.

Avd 1)
10 Thomsson gick bf rom ffg senast och gjorde ett kanonlopp som resulterade i en knapp vinst. Inte värre emot denna gång och bra chans vid ett normalt lopp. 9 Stepping Key har kanonform och räknas tidigt men har aldrig vunnit vilket alltid ska tas med i beräkningarna. 1 Max Pro har toppform och höga kapacitet som räcker i detta loppet. Men läget är mindre bra vilket borgar för struligt lopp men vid lucka kan han vinna. 2 Mias Komet och 5 From Estelle är dugliga hästar som jag hoppas kör mot varandra i början. 5 är vek till slut och 2 är iofs bra men överspelad enligt mig.

Avd 2)
4 Suncane Harvester gick med bike ffg senast vilket föll bra ut och enkel seger från spets då. 5 Perfect Broline duglig mot dessa men inget bra spår. 1 One Magic Neil är draget i loppet. Tar även med två skrällar i 9 Simb Zandor som gjort ett lopp efter vila och säkert bättre nu. 8 Skyhigh är inte så pjåkig och tycker han står sig bra här.

Avd 3)
8 Caddie Icon är klart bäst och endast kusken emot. Ibland sitter kusken och sover allt för länge i kön och det kan bli långt fram då. Men nu aviserar Jepson ett defensivt upplägg med 7 Ritzo och då tror jag att 8 vinner.

Avd 4)
2 You To Neat ska inte förlora detta felfri och ser ingen av motståndarna som sätter upp tempot. SOS

Senast redigerad av legolasse den 2017-08-07 klockan 11:17.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat