Ämne: V64 Örebro
Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-07, 22:15   #93
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cyran Visa inlägg
Problemet med 3kr radpris är att systemen blir för dyra för att man ska kunna sätta nån P54 hos legolas när flera outsiders vinner. Bir många garderingslopp och då stiger kostnaden rejält. Men visst är det ett bra spel för de med väldigt tjock plånbok..

Finns inte på kartan att spika eller köra tvåhästarslås med tre av vinnarna idag (Europhile AM, On Track Banditen, Sunwapta Goj) Dock litet undantag för Sunwapta Goj den låste jag själv med 3 och 7. Men de andra vinnarna måste man gardera på ordentligt för att få med.

Kan tänka mig att P54 blir intressant när man hittat två, helst tre, väldigt bra spikar.
Det blir samma kostnad som V64 om man tar tre streck i avd 1. Det är ju långtifrån alltid ett lopp känns heltäckt med tre streck så vet inte om jag håller med om att det är så mycket svårare. Speciellt inte att hitta rätt i 4 av de fem loppen. 4 rätt ger bra pengar även närcdet inte är omöjliga rader. Ska fem och fyra rätt ge bra pengar på V64 däremot så ska det vara riktigt svåra rader.

Jag tycker man kan få till hyfsade system för runt 500 kr. Det kostar 3 ggr så mycket som V5 hos atg men med den väsentliga skillnaden att man inte får betalt för fyra rätt på deras spel. Är nog lättare att hitta fyra rätt med tre kr i insats än 5 rätt med 1 kr i insats. Jag fick över 11 000 för en fyra för några veckor sedan.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat