Citat:
Ursprungligen postat av Cyran
Det är inte hållbart att spela hyfsade system för runt 500kr. Du går inte plus på det oavsett hur bra du är. Det är för dyra system och bara månadskostanden för de systemen ligger på 10 000kr. Som bäst kanske man går plus minus noll. Nu pratar jag inte kortsiktigt(för det säger inte ett skit) utan på flera års sikt. Även om man skulle gå plus ett år kan man gå minus rejält året därpå.
|
Så länge deras P54 spel är dopat med 50 000 kr samtidigt som det spelas för runt 70 000 kr håller jag inte med. Då med en återbetalningsprocent på långt över 100 procent känns det motiverat att testa i stort sett varje dag. Den dag när poolerna slutar att dopas på detta sätt eller när omsättningen mångdubblas så att effekten av extrapengarna minskar radikalt kommer jag bara spela där precis som jag gör hos atg när jag har riktigt bra feeling. Det brukar inträffa någon eller några gånger per månad. Håller helt med om att det är i princip omöjligt att bli en vinnare genom att spela varje dag när spelavdragen ligger på 30-35 procent.