Citat:
Ursprungligen postat av Luckystrike
Hej
Jag spelar med insatsnivåer mellan 1-5 % normalt, så 7/10 betyder runt 3-4 % av kassan normalt. Jag fick igenom lite mindre hos pinnacle, men fyllde sen på med ytterliggare ett spel hos bwin till 3,80 när de kom.
Värt att notera är att "insatsen" i denna rek inte är en specifik insats, utan bara till för att spegla värdet i oddset enligt mig. Jag vill inte nämna egna insatser utan vill att folk ska spela efter egna kassor och bedömma hur mycket de vill satsa utan att bli påverkade av min insats. Problemet med att visa den verkliga insatsen tycker jag är att folk ofta ryggar den slaviskt då, fast till ofta rejält slashade odds, vilket är negativt. Då tycker jag det är bättre att skriva ett rek. spelvärde till ett visst odds, och hur långt ner den överhuvudtaget är spelbar.
Du skriver: "Du säger att du går in med 7/10" men det har jag väl aldrig sagt? Brukar som sagt var ens inte så höga insatsnivåer. Vet jag poängterat detta för ett tag sedan, men det tåls såklart att upprepas så det var bra du frågade. Bra att alla vet vad som gäller såklart.
|
Tack för svaret, nej du har rätt det nämnde du aldrig specifikt.