Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-19, 12:32   #38
putte64

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ska Trot Kronos ta ner Angle of Attack från dödens ?
I 12 tempo !
Det tror jag ingen klarar i den klassen.
Jag gillar Trotten, men det tror jag är omöjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Idag kan vädret spela oss ett eller annat spratt. Vi som måste lämna in systemet sex timmar före start har underläge. Här är mitt bolagssystem.

1) 2 r4-1 (2 Trot Kronos har utvecklats rejält sedan han kom till Veijo. Hästen är urstark och vinner från alla positioner trots att han får dra ett tungt lass)

2) 1,2,3,4,9 r5-7 (sprinterlopp för treåriga ston på sölig bana bäddar för många galopper. Tror/hoppas att 9 Calamara's Girl får loppet och Erik tar dom till slut)

3) 5 r1-7 (5 Carabinieri har utvecklats och är en riktig hårding. Den långa distansen och sannolikt banan klarar han. Värsta motbudet och tillika ledare av loppet 1 Charrua Forlan ger sig på upploppet. Övriga blir en munsbit för storfavoriten)

4) 2,3,6,7,10 r12-4 (Bergh säger, att 2 Highland Park är stallets bästa vinstchans idag och streckas på 39 %. Jag tror dock mer på Nurmostränade 3 It's Showtime Zaz, som har hälften så många streck. Här kan det skrälla - varför inte 10 Phototoy till 7 %)

5) 1,2,3,4,5,6,7,8 r12-11 (mest svårtippade loppet. Man kan inte bygga ett system på att spika någon av de osäkra bästa hästarna 2 och 8. Det får bli alla från framspåren och hoppas att någon av dem skräller i skitvädret)

6) 1,2,3,4,5 r10-6 (min vinnare är 2 Lucifer Lane - ett sympatiskt amatörekipage med häst utan adlig stamtavla. Garderar med de främsta i försöksheaten)

7) 3,6,10 r7-9 (motiverade igår kväll här varför 10 Rolex Bigi vinner. Garderar med favoriten 3 från framspår och välstammade formstarke 6. 7 blir utanför systemet eftersom jag tror, att han viker sig på upploppet)

Kostar 1500:-. Lycka till att bli rika i den förmodade lervällingen!