Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-23, 23:10   #315
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12142

Sportsbetting
Stats: 149 - 119 - 1
ROI: 117.14%
Vinstprocent: 55.60%

Standard

NFL och NCAAF


Då gott folk så börjar football säsongen vara här, och man känner sig som en liten unge på julafton.

Jag kommer att följa både NFL och NCAAF från Amerika i år också. Och senare under hösten naturligtvis NBA, NHL och min kanske absoluta favorit NCAAB.

Till helgen kör NCAAF igång och där har jag redan nu hittat två matcher som jag gillar väldigt mycket.




1. Colorado State Rams - Oregon State Beavers: Oregon St +3.5
Odds: 1.94 (Unibet) Kl 20:30 (lör 26.8)


Här är Colorado favoriter, och linan ligger på -3.5 just nu. Linorna baseras mycket på föregående säsong och jag tycker det är hugget som stucket i denna match. Jag ser till och med Oregon State som det lite bättre laget här.

Oregons rush offense var väldigt bra senaste säsong, och där har man tagit stora steg framåt till denna säsong. Där har man en klar fördel. Colorados absoluta svaghet är deras rush defense.

Oregons runningback Ryan Nall kommer till denna säsong i sitt livs form. Explosiv, oldschool, en grym spelare. Med denna kille i spetsen tror jag att man kan vinna mot Colorado State på lördag.





2. Stanford Cardinal - Rice Owls: över 50.5 poäng
Odds: 1.92 (Unibet) Kl 05:00 (27.8, natten till söndag)


Totalen här ligger på 50.5, och baseras också på förra säsongen. Jag ser värde på överspelet här främst pga att båda dessa offensiver är klart starkare och har förbättrats markant sedan senaste säsong.






Jag kommer att spela dessa två spel som en dubbel med köpta linor på Unibet. Jag ser stort värde på singelspelen, men också i en dubbel med aningen högre odds.


Singelspel:

1. Oregon State +3.5

2. Stanford - Rice: över 50.5 p



Dubbel (köpta linor)

Oregon State: +9.5 (Odds: 1.50)
Stanford - Rice: över 45.5 p (Odds: 1.54)

Totalt odds: 2.31
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
skarabe (+2)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-08-24 klockan 06:15.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat