Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-26, 12:59   #102
flaque
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Intressanta ändringar i utrustning

1

Staro Kickback första barfota runt om, men känns mer som det hade varit intressant typ i ett lunchlopp på Dannero.

Perfect King. Jänkarvagn nu. Vanlig vagn senast. Dessutom norsk gas.

2

Magnifik Brodde riktig jänkarvagn idag. Svensk på slutet

Officer C D jänkarvagn för andra gången. Funkade inte enda gången man provat men idag är det spetsläge. Bättre chans att det funkar då och många hästar blir ju aldrig trötta med biken på i spets.

Skor bak på Can Hornline känns inte bra.

3

Byte till jänkarvagn på Trippa Undan och Alfie

Barfota runt om men plastade framhovar på Odin Tabac. Inte helt optimalt.

Urryckare och halvstängt nu på Pydin

4

Ladyofthelake ska troligen tävla med jänkarvagn ffg i år. Intressant på ospelad häst.

Bakskor och vanlig vagn på Comewithaflash. Tävlat i svensk eller amerikansk jänkarbike hela tiden innan.

Gunnel Palema vanlig vagn som sist, men innan dess bara starter med amerikansk jänkarvagn i raden.

Trololo nu barfota runt om

Lavidaloca de Vie bara starter med amerikansk jänkarvagn i raden. Låter som att det blir vanlig sulky idag.

5

Strong Will troligen jänkarvagn idag. Vanlig sulky tre senaste.

In Line Tooma barfota bak idag

Digital Yankee riktigt maxad idag med jänkarvagn och barfota runt om. Var ruggigt förbättrad för exakt ett år sedan när man senast maxade så utrustningsmässigt .

Håll koll på om det blir jänkarvagn på Palermo Broline. Antyds av stall Nurmos. Bara starter med vanlig sulky i resultatraden.

6

Lustigt. Alla hästar i Sundsvall open Trot tävlade med jänkarvagn sist och ska så göra idag med. Spik på favoriten för min del om inget sensationellt kommer fram i liven.

7

Linus Boy vanlig vagn i alla starter i raden. Skulle Johnny Takter sätta på biken vore det en intressant ändring, en inget jag fått in på radarn. Det är dock stall Nurmos.

Kombinationen barfota runt om och jänkarvagn på Robert Berghs Explosive Merlot känns intressant . Bike och barfota runt om hittar jag bara i sprintermästarens final på den så tyder på iordningställt för Max prestation på gamla hemmabanan.
7 Cab Hornline har aldrig gått med dagens balans.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat