Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-27, 21:41   #42
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Vad är det du ska protestera mot? Att lottningen inte blev som du hade hoppats och därför borde man gjort på något annat vis?


Jag tycker vi utökar lineupsen med 1 QB + 1 WR och 3 bänkplatser till.

Nej det vore väl främst att 2 personer som kom in för 1k i sista stund bestämde hur vi skulle spela isånafall som jag syftade på. Helt rimligt att dom ska få en röst, men om det nu är oavgjort så kanske man kan anse att dom 8 som var med först, som faktiskt betalar 5k, isånafall ska kunna vara "utslagsrösten" istället för en lottning.
Nu vet jag ju inte vart gränsen ska gå för att man ska tycka som jag gör, men om man låtsas att 2 personer betalar 1krona och 8 personer betalar 1 miljon, så är vi överens kanske om att nånstans så kommer man ju till en summa där man kanske ska prioritera rösterna från dom som var med först för en fast summa.

Jag är inte riktigt så hjärndöd som du utgick ifrån, även om jag förstår att man inte nödvändigtvis behöver se på saken som jag gör. Jag påstår inte att jag har rätt, jag bara påstår att om man fick mer än ett par timmar på sig så kunde man komma med lite åsikter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1), MonstersOfTheMidway (+1)
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat