Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-28, 16:33   #1176
Morgan007
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mumintroll Visa inlägg
Säg att du lägger första bettet på en 8oddsare som går in på cherry då 1500x8=12000 då har du 16500 på kontot och måste lägga olika småspel för 8250 innan ens bonuspengarna börjar räknas mot omskravet

Red: ursäkta, spelet för 1500 blir ju för riktiga pengar eftersom de räknas först, du kommer att ha 16500 på kontot varav 13500kr är riktiga pengar. Så nästa spelomgång måste du lägga småspel för 13500kr innan det öht räknas mot omskraven.
Detta vet jag eftersom jag försökte mig på deras bonus för ett tag sedan, lade ett första spel för 25% som jag vann, kollade på omsättningen och den var kvar på 0% hörde med supporten och det var så det var sa dom. Avbröt då såklart bonusen och tog ut pengarna, fick leva med avbränningen från det första spelet.
Om det är som du säger att man spelar först med riktiga pengar så är det ju faktiskt helt omöjligt att bonusspela så att man får plocka ut pengarna i kombination med tvåveckorskravet och 25% av saldot. Det är ju själva grunden med bonusspelande: Att man har möjlighet att plocka ut på sidan man spelar på...
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat