Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-02, 22:40   #273
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61856
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbidden_closet Visa inlägg
Total katastrof. Brände också 6 rätt pga legolas katastrofalt usla hemsida. Men jag tar på mig all skuld själv. Deifnitionen av naivitet att tro att det skulle funka sett till hur otroligt usel sidan är som det är, och inte ha något form av backup-system redo för inlämning. Aldrig stött på en mer svårnavigerad och osmidig sida än legolas. Ingenting är byggt efter smidighet.
Ja. Det finns väldigt mycket att förbättra helt klart. Verkar inte bara för mig filinlämning inte funkade idag. Några andra saker som irriterar.

- på deras d2 spel (dagens dubbel) går det inte att se ev DD odds när första loppet väl startat. Varför?

- deras huvudspel hade blivit väldigt mycket mer spännande med löpande redovisning av värde och antal kvarvarande system. Nu är det en ren gissning vad utdelningen kommer bli fram till dess att sista loppet körts.

- går inte att lita på när dom stänger spelen. Till dagens inledande montelopp var vinnarspelet stängt flera minuter innan loppet startade. Sen blev loppet dessutom fördröjt utan att dom ens då öppnade för spel igen. Ska man i dessa små pooler kunna göra minsta bedömning av spelvärde måste man åtminstone veta när som stänger för spel till loppet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat