Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-02, 23:10   #274
forbidden_closet

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja. Det finns väldigt mycket att förbättra helt klart. Verkar inte bara för mig filinlämning inte funkade idag. Några andra saker som irriterar.

- på deras d2 spel (dagens dubbel) går det inte att se ev DD odds när första loppet väl startat. Varför?

- deras huvudspel hade blivit väldigt mycket mer spännande med löpande redovisning av värde och antal kvarvarande system. Nu är det en ren gissning vad utdelningen kommer bli fram till dess att sista loppet körts.

- går inte att lita på när dom stänger spelen. Till dagens inledande montelopp var vinnarspelet stängt flera minuter innan loppet startade. Sen blev loppet dessutom fördröjt utan att dom ens då öppnade för spel igen. Ska man i dessa små pooler kunna göra minsta bedömning av spelvärde måste man åtminstone veta när som stänger för spel till loppet.
Ja, det finns otroligt mycket som inte är bra, helt självklara saker som man inte ens ska behöva skicka klagobrev för. Det är som att hela hemsidan bygger på att man ska ladda om sidan/återgå till startsidan för att följa utvecklingen i löpen/spelet.

För övrigt är jag på minoritetssidan som tycker legolas är ett trevligt inslag i travspelets värld, men sidan är så gränslöst jävla ohanterbar att det är utom greppbar fattning att tro att någon faktiskt står bakom sidan och helt utan skam gör reklam för en sådan ofärdig produkt som om det vore guds gåva till spelvärlden.

Men linjen mellan nuvarande avskräde till mjukvara och ett fullgott alternativ till ATG är inte svårpasserad. Det är bara direkt frapperande att man inte begriper själv hur löjeväckande det är med en sådan svårlotsad sida. Hade det bara gällt enklare förbättringsåsikter hade jag gärna skrivit ett vänligt mail utan denna precis hatiska ton, men att påpeka alla brister nu är som att förklara för en försäljare att det är en bra idé att vara trevlig. Så banalt att man häpnar. Nu är det bara kapitalisten i mig som gör att jag spelar där. Att P54 med 3 kr radpris är ett inbjudande spel räcker inte.

Senast redigerad av forbidden_closet den 2017-09-02 klockan 23:14.
forbidden_closet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat