Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-05, 21:35   #289
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Du svarar på en felställd fråga med en annan fråga.

Nej. Jag tror inte Rune är delaktig i marknadsföringsstrategierna överhuvudtaget.

Jag tror att den här rätt så ineffektiva 50k SEK/P54-promon är en nödlösning pga tekniska och ekonomiska begränsningar.

Svara nu istället på mina frågor:

Varför skulle någon annan än ägarna vilja sponsra ett spelbolag?

Vilket annat spelbolag blir eller har blivit sponsrat av någon annan än sina ägare?

Vad spelar det för roll om det är lagligt att sponsra ett spelbolag för någon annan än ägarna om ingen annan än ägarna någonsin skulle komma på tanken?
Finns väl i nuläget inga direkta alternativ till dopade pooler för att få fart på deras spel i nuläget. Hur kul är det med saftiga insättningsbonusar om det inte finns några pengar att spela om? Dom har väl varit igång fyra månader snart men det spelas fortfarande i stort sett ingenting annat i just de dopade poolerna. Sett till spelvärdet i dom är det för mig obegripligt att det inte spelas mer i dom. Men det visar väl hur enormt svårt det är för nästan alla spelare att välja något annat än sitt älskade atg för travspel.

Mycket nyfiken på vad som kommer hända nu för att få fart på spelandet där. Hösten kommer och då brukar väl också spelandet öka hos atg.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat