Ämne: NFL - Week 1
Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-07, 20:08   #6
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Jag tycker Eagles är ett klart bättre lag än Redskins. Tror faktiskt att Eagles kan gå ganska långt i år. Wentz bör ha tagit flera kliv framåt sen ifjol, och då var han ändå tidvis rätt skaplig ifjol. Man har också breddat WR:s rejält med bättre spelare. O-line är ok samt att defense känns mycket bättre än ifjol.

Redskins har i princip bara Cousins som känns intressant framåt och defense känns tveksamt.

Jag har redan lirat Eagles tidigare i sommar när Redskins var favoriter.

Redskins receiver uppsättning med Pryor, Crowder och Reed som TE känns väl ungefär lika bra som Eagles dito om inte bättre. Så lite hårt att säga att dom bara har Cousins framåt.

Eagles RB situation känns ju minst sagt bökig, Blount skulle nästan få sparken, nu ska han starta. Två nya receivers också så det är inte säkert det klickar med Wentz direkt.

Defense är fördel Eagles men det är nog ganska jämnt mellan lagen overall och som sagt så är ju hemmaplan alltid fördel.

Redskins vann båda mötena ifjol också. Blir nog att stå över men initialt blev jag lite förvånad att Redskins är underdog på hemmaplan här.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat