Ämne: V75 Solänget
Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-08, 21:00   #21
SO

SOs avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 3719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Vad säger SO om kallblodsloppet?spik på favoriten eller?
Ja, jag spikar Ove A. Lyssna på hans uttalande på atg.se. Verkar troligt. Enda frågetecknet är väl om Ohlsson får spets. Får han inte det så är det stor chans att det blir vinst för Ove men han kan nog fixa det ändå. Det är LÄTTARE motstånd än på länge, perfekt inmatchad och formen på topp, även för Ove som tog en trippel på Skellefteå idag. När Ove har toppform går det oftast vägen och när det är svacka då är det iskallt. 30% är väl bra- Ska man gardera skulle jag vilja ha 6-7 hästar och spikar man sig ur loppet får man tillgång till många extrastreck i dom andra loppen-

Jag har två nästagångare i loppet men dom har hamnat svårt till och ska passas i ordinarie klass framöver. 2 Vindbläsen är den bättre av de två. Bra spring i benen och med Per G så gissar jag att han rekordsänker 1-2 sekunder om loppet blir bra för honom. De andra 14 Åstas Elin får en bra genomkörare inför kommande uppgifter, så den får vi vänta på-

6 Manfred Viking brukar vinna när han går felfritt men ingen häst jag gillar. Kan hoppa när som helst. Hatar sådana kusar, hamnar alltid fel på dom. Men fart har han som vi sett. Blåste till ledningen på hagmyren (med kajan!)
och vann lätt. Dock dåligt motstånd den gången. Ohlsson tar nog emot kajan med varma servetter

Dagens ROLIGA streck/spik som spelarna totalt tappat bort finns i ett annat lopp. Nämligen i avd 6. 8 Orlando triss är spelad till 3,89% Körs också av Kajan.Borde stå i 15% minst. Funderar på att spika den på mitt eget system. När man sett hästarna så tvekar man inte- Är det inte så? Men var snälla och sprid inte ut det (!!!!!) Tvilling, DD och VP blir det kanske också på Berglunds springare
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+10), dado (+10), hugotheboss (+10), Basse (+10), kleb6 (+10), TOBYTYKE (+10)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat