Ämne: NFL - Week 1
Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-10, 09:31   #9
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 22703

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2017-09-10 19:00NFLDetroit Lions vs Arizona Cardinals -2.5 FT 8 1.950

Ser Cardinals som bättre än Lions på alla delar av spelet och tycker denna linan känns försiktigt och generöst satt, antagligen pga att det är premiär. Cardinals ska vinna med minst 1 FG mot Lions betydligt oftare än dessa oddsen indikerar anser jag.

2017-09-10 19:00PARLAY: 2 spel parlay 7 2.350
2017-09-10 19:00NFLChicago Bears vs Atlanta Falcons UNDERU 54.50.000
2017-09-10 19:00NFLTennessee Titans vs Oakland Raiders UNDERU 56.50.000

Som vanligt så fortsätter WH med sina överdrivna odds på dom köpta totallinorna för underspel. Samma dubbel ger 2.00 i odds och bet365 och bara där kan man ju konstatera att spelet har stort värde till 2.35.

Man kan såklart inte ta för mycket från lagens försäsongsresultat men det är givetvis så att man hellre kommer in till säsongen med 4 raka vinster och 30+ gjorda poäng framåt per match än att komma in i säsongen med lite frågetecken som alla dessa lagen gör.

Bears snittade 15 poäng per match framåt på försäsongens 4 matcher.

Falcons förlorade samtliga 4 försäsongsmatcher och snittade endast 13.5 poäng framåt.

Titans snittade 12.5 poäng på sina 4 matcher och i 3 av dessa kom man inte över 7 poäng framåt.

Raiders hade också dom problem med 4 förluster under försäsongen och 16 poäng framåt per match i snitt.

Inte så att offensiverna varit flygande inför säsongstarten för dessa lagen.

Ser man till matcherna då.

Falcons har ny offensiv koordinator vilket många tror kan innebära lite problem inledningsvis denna säsongen. Bears känns otroligt svaga offensivt då man knappt har några receivers att tala om och en klen QB på det. Så Bears kommer få förlita sig på Howard och springspelet vilket käkar upp tid. Har svårt att se hur Bears ska få till så mycket poäng för att hota en så här hög lina och när det då också finns lite frågetecken kring Falcons offensiv så känns underspelet riktigt bra här. Tror spelet sitter även om Falcons får till det och bombar in 30 poäng. Mest troligt enligt mig är att Falcons gör kring 25 och Bears får svårt att nå 20.

Raiders vann lagens enda möte ifjol på bortaplan med 10-17 i början av säsongen och ska i år tillbaka för en rematch tidigt på säsongen igen. Tycker totalen känns på tok för hög här.

Titans kommer förlita sig på springspelet som vanligt även om man ser vassare ut i passspelet i år. Springspelet dödar tid och man vill nog grinda ut denna matchen och hålla bollen så mycket man kan mot ett Raiders som kan explodera offensivt. Man tror att Raiders offensiv är bra i år igen men defensiven är sämre vilket inbjuder till matcher med hög score men mot Titans på bortaplan bör det inte bli en galen match utan jag tror vi får se en liknande match som den ifjol. Kanske inte blir så lite som 27 poäng denna gången men jag tror inte heller vi närmar oss 60 som denna linan ligger kring. Titans styr matchen med sitt springspel och då bör det inte rinna iväg här tror jag.

Fyller säkert på med något mer senare.

Vad spelar ni andra?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+1)

Senast redigerad av Lazlo den 2017-09-10 klockan 10:13.
Lazlo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat