Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-15, 19:29   #33
andytoothstone

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 1098

SVS andytoothstone amatör
Stats: 10 - 12 - 0
ROI: 90.23%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Veckans statistikrad, sex rätt förra veckan. 14 andelar sålda och 37 medlemmar just nu.

Avd 1: Silver 2640 V
Silver och lång distans betyder att vi behöver gå ner till minst 5:e streckade för att vara säker. Just nu är ramen på 7 hästar i detta lopp.
Det bör vara heltäckt.

Avd 2: Diamanstoet - 2140 A, Extremt jämnt streckat i detta lopp. Det här är en lopptyp där det ska skrälla, ramen är inte på alla hästar men vid fler sålda andelar helgarderar vi här.

Avd 3: Klass II 2140 V. Alla startspår vinner ungefär lika ofta här, favoriter från spår 1 vinner 42% av loppen. I lopp med svag favorit räcker det dock att gå ner till rank 6, vi har 7 hästar med i utgångsläget.

Avd 4: Kallblod 2140 V. Här kommer veckans första spik, B.W Sture har bra spår för honom (enligt kusken) Det var ett val mellan honom eller Gustav E. men till slut bestämde jag mig för Sture.
Icke favoriter med 1 tillägg vinner för övrigt 5% av loppen så där är en variabel för att inte spika Gustav.

Avd 5: Guld 1640 A. Alla faktorer talar för att 2 Nadal Broline vinner detta. Bra spår, bra form, veckans största favorit och i Guld. På pappret är det iaf en bra spik (men trav är ju alltid trav...)

Avd 6: Brons 2140 A. 1 Generaal Bianco spikade vi tidgare vecka, nu är det spår 1 och risk för att fastna. I brons brukar man kunna gå kort, vi tar med 3 hästar här

Avd 7: Klass I. 2640 A. Statistikunderlaget är svagt i detta lopp. Spår 1 vinner 18% av gångerna dock. 3 Översta bör räcka långt, men vi har inte råd med 3 här och därför tar jag bort 6 Kung Edward som jag inte tycker verka vara en vinnartyp överhuvudtaget. Hästen har bara varit först med nosen 3 gånger på 28 starter.

Välkomna!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/KG4R-262C-32030
andytoothstone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat