Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-16, 00:28   #1
Cazale
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Någonstans mellan Dover-Calais.
Inlägg: 6
Sharp$: 145
Standard

2017-09-16 16:41 Trav - Trav (Trav)


2017-09-16 16:41TravTrav vs Trav ANNAT ANNAT 6 1.750
Unibet
Bollnäsovalen står som representant för V75 denna helg.

Det är överlag intressanta race att ta del av. Det känns som det kan bli en hygglig slant om du överlever alla kantbollar. Nu till mitt drag i min H2H som jag funnit hos Unibet till oddset 1,75 - 6 O.M.Dont Cry före 4 Edindy. Jag kommer spela 6 units på detta lir och känner mig ruggigt nöjd!

6 O.M.Dont Cry är den som kommer sitta i ledningen i detta lopp efter ca 250 meter körda. 1 Unheard Of, 3 Tanya Gel och 5 Diamondinthesky är de som kan öppna, men ingen av dessa vill springa i ledningen, utan rygglopp sökes. Det står lite varstans att 1 Unheard Of kommer testas i spets, men det har jag ingen som helst feeling för. Skall hon vinna är hon beroende av ett hänglopp. Hon kan inte göra mycket själv och det vet Söderkvist. Nu tillbaka till analysen. O.M.Dont Cry har slagit dessa hästar tidigare. Smällfin när hon vann med 5-6 längder på V86 Åmålstravet i slutet av juni. Sämre senast i finalen av Diamantstoet, men det fanns förklaringar till det. Takter var helt inne på att han skulle vinna när det var dryga 300 kvar, men istället för att sprinta undan bromsade hon. Stallet gick igenom hästen dagen därpå och fann att det var en kota som spökade. Åtgärdad och därefter matchad för det här loppet. Goop Jr lyfter inte ut en häst direkt i V75 om det inte är iordningställt. För mig är detta helt klart hästen att slå från ledningen. 4 Edindy blir allt bättre och gör det bra mest varje gång. Nu är det ett byngligt fjärdespår och lite risk att hon kan hamna illa på det från start, då flera hästar innanför och även utanför är snabbare än hon. Jag bygger mitt spel på att O.M.Dont Cry sitter i spets och att Edindy hamnar i den klassiska maskinen...

Jag spelar 6 units till oddset 1,75 hos Unibet.

/Cazale

Spela på Unibet och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Cazale är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat