Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-16, 21:01   #362
forbidden_closet

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
För er som använder er av fil-inlämning kan det vara värt att veta att det inte finns någon "allt eller inget"-spärr på Legolas av den typ som ATG har.

Dvs, om fil-inlämningen avbryts av någon anledning, t ex sajten går ner eller internet lägger av eller helt enkelt att spelstoppet slår till, så kan man sitta där med bara delar av systemet inlämnat.

För egen del väntar jag nog med fil-spel tills de har fixar "allt eller inget"-funktionaliteten.
Ja, följde ditt meningsutbyte på twitter och funderade på det. För jag uppmärksammade ett sent inlämnat filspel idag precis innan start där inlämningen förmödligen avbröts pga spelstopp. Omsättningssiffrorna agerade precis som när jag själv lämnade in - tickandes uppåt, kupong för kupong och slutade precis när klockan slog 16:20. Idag lämnade jag in mycket tidigare än normalt på atg. Inte optimalt för min typ av reducering men tack vare den höga återbetalningen bedömde jag det som gynnsamt ändå. Tresiffrigt antal kuponger idag, som funkade hyfsat. Ca 1000 kuponger förra veckan fungerade mycket dåligt och blev kostsamt för mig.

För övrigt tycker jag det är direkt anmärkningsvärt att legolas, med sina många tekniska brister kan ha löpande uppdatering av omsättning och odds i nästintill realtid medan ATG harvar vidare med med sin intervalluppdatering. Det kan väl inte bara handla om hög aktivitet?

Senast redigerad av forbidden_closet den 2017-09-16 klockan 21:02.
forbidden_closet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat