Ämne: NFL - Week 2
Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-17, 13:44   #5
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Blev en helt ok start på säsongen för min del så man ska väl inte klaga.

Som vanligt mycket intressant inför söndagsmatcherna och det jag kan rekommendera nu är följande.

Lite roligt att nästan alla matcher med start vid kl 19 har 5-6-7 poängs favorit och i alla matcher som startar efter det är det antingen favoriter kring 1 FG eller storfavoriter med 10+.

WH kör alltid med sina höga odds på rörliga totallinorna för underspel och det är ganska smart att utnyttja det. Bara hitta dom matcherna man tror går under och WH ger 2.25 på denna parlayen som bet365 erbjuder 1.85 för, rätt stor skillnad på en sån här liga.


2017-09-17 19:00PARLAY: 2 spel parlay 8 2.250
2017-09-17 19:00NFLCarolina Panthers vs Buffalo Bills UNDERU 490.000
2017-09-17 22:25NFLSeattle Seahawks vs San Francisco 49ers UNDERU 480.000


Både Bills och Panthers vann sina premiärer ganska komfortabelt som favoriter där totalen stannade på 35 och 33 poäng. Båda lagen prioriterar springspelet vilket dödar tid och båda har en defensiv som känns bättre än sin offensiv. Cam såg ringrostig ut i premiären efter sin skada och han fick ju inte mycket tid att spela sig i form under föräsongen pga denna skadan. Panthers försvar såg dock ut som på gamla goda tiden även om motståndet kanske var enkelt. Dock är motståndet enkelt igen då Bills känns klena, framförallt offensivt där man får lita mycket på McCoy och springspelet och det blir inte lätt mot Panthers defense. Bills defensiv är väl ok och bör kunna hålla en ringrostig Cam från att dominera totalt.


Seahawks fick till 9 poäng i premiären i en match som bara fick ihop 26 poäng totalt och offensiven såg otroligt svag ut. Framförallt o-line var fortsatt ett stort problem och Wilson fick återigen springa för livet för att kunna göra någonting alls. Defensiven är dock som vanligt en av ligans bästa. 49ers hade också dom problem i premiären med bara 3 poäng framåt i en match som innehöll 35 poäng tillslut. Lite samma visa här. Båda lagen prioriterar springspelet och båda har en defensiv som är bättre än sin offensiv och det är mycket som talar för under enligt mig.


2017-09-17 19:00PARLAY: 3 spel parlay 8 2.070
2017-09-17 19:00NFLIndianapolis Colts vs Arizona CardinalsML0.000
2017-09-17 19:00NFLTampa Bay Buccaneers vs Chicago BearsML0.000
2017-09-17 22:05NFLOakland Raiders vs New York JetsML0.000


Cardinals rasade ihop i slutet mot Lions men har fortsatt mycket kvalitet i laget. Colts utan Luck är förmodligen ligans sämsta lag, ja kanske till och med sämre än Jets. Cardinals ska vara klart bättre på alla delar av spelet här även fast man nu saknar David Johnson.

Har varit mycket snack om att Buccaneers ska ta nästa steg i år och utmana rejält. Tyvärr fick man inte se dom i vecka 1 och men ska man ta detta steget så måste man enkelt kunna vinna mot ett klent lag som Bears på hemmaplan.

Raiders imponerade i premiären och Jets är riktigt klena på allting. Visst finns det vissa frågetecken för Raiders defensiv men det känns som deras offensiv kan göra 30+ utan att behöva kämpa här och frågan är om Jets kan göra så mycket poäng även om man bara ställer ut koner som försvarare?



Fyller säkert på med mer under dagen och då lägger jag in det i mitt spreadsheet, så håll utkik där om ni är intresserade.

BOL!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jaxxx (+15), Sudden7777 (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat