Ämne: Legolas
Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-18, 22:58   #380
forbidden_closet

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 2153
Standard

Tar mig friheten och flyttar snacket hit:

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Usel utdelning på legolas P54 spel igen. Hos svenska atg gav efter favoritseger i V64 1 , 5 rätt 724 kr och 4 rätt 62 kr. Då ligger bara 20 procent i femrättspoolen. Hos legolas bet hade ingen fem rätt så 100 procent i fyrarättspoolen och betalade bara 865 kr. För tredje dagen i rad var skrällarna väldigt mycket mer spelade hos legolas. Oroväckande om detta håller i sig för då är det ett klart bevis på hur väldigt mycket skickligare dom man spelar mot hos maltabolaget verkligen är.

Gick dock inte in på streckspelen själv i afton.
Ja, det är en trend man sett. Strecken på legolas liknar mer insatsfördelningen isolerat på de sena spelen på atg, säg sista timmen. De insatsfördelningar som jag gissar i regel är mer korrekt kontra faktiskt vinstchans och som strävar mot att flytta strecken från tidiga spelare, inkl. Harry Boy, till korrekt men inte orkar fram. Men nog ser man hjärndöda följa-John-trender även där som det är värt att gå emot. T.ex favoriter som alla ska fälla så hårt att det slår över till värde på den till en början överspelade favoriten. Samma som man ser på V5 inom V75 ganska ofta. 65%-are på V75 som är streckade på 50% på V5 men kanske borde ligga mitt emellan.

Man får helt enkelt vara ännu skickligare, men framförallt flexibel!

Kan man t.ex verkligen motivera att behålla DDs Hitman som omgångens mest spelvärda spik när den närmade sig 50% istället för de ca30% den först var streckad till som omgångens mest spelvärda?

Hur ofta viktar ni om enkom pga radikala streckförändringar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)

Senast redigerad av forbidden_closet den 2017-09-18 klockan 23:02.
forbidden_closet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat