Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-19, 20:09   #15
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Fast jag håller inte med om att man inte kan prata om Legolas i en tråd som handlar om dagens travtävlingar. Legolas erbjuder spel på tävlingarna och måste väl få diskuteras då?

Att prata om jämförelser mellan olika spelbolag är snarare naturligt. Även andra bolag erbjuder idag spel på trav och när de kommer på tal så är det ingen som går i taket över att någon säger något om dessa?

Var är det skon klämmer? Varför är det så fruktansvärt att nämna just Legolas?
Snälla, förklara för mig i stället för att komma med personangrepp på andra medlemmar!
Om drygt ett år kommer det bli lika naturligt att prata om vilket bolag och spelform som är bäst för dagen som om man ska välja Telia eller tele2 för sitt mobilabonnemang. Men dom som älskar monopol kanske sitter med fast telefon via kopparlina fortfarande, och då blir ju även det ointressant. För mig har det i alla fall blivit roligare att lira på trav med bara två istället för ett spelbolag att välja mellan och som spelare har man verkligen inget emot spelpooler som betalar ut mer i vinster än vad det spelas för. Det har det väl aldrig någonsin gjorts hos atg.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat