Visa ett inlägg
Gammal 2017-09-24, 18:20   #1
Cazale
 
Reg.datum: jul 2016
Ort: Någonstans mellan Dover-Calais.
Inlägg: 6
Sharp$: 145
Standard

2017-09-24 22:25 Packers - Bengals (NFL)


2017-09-24 22:25NFLPackers vs Bengals -6.5 FT 200 1.740
Unibet
Ikväll skall Green Bay Packers QB Aaron Rodgers bryta en ganska långvarig svit. Killen har aldrig vunnit över Cincinnati Bengals. Det är det enda lag som han aldrig besegrat. Jag är övertygad om att det kommer ändras efter kvällens match som går av stapeln 22.25.

Jag spelar Packers -6,5 till oddset 1,74 hos Unibet.se

Bengals har börjat otroligt svagt offensivt och har inte lyckats åstadkomma en touchdown efter två matcher. Deras snitt vad gäller poäng framåt är 4,5, samtidigt som Packers har 20 poäng.

I grund och botten hade jag Bengals högre upp i sin division, men efter den här inledningen blir man genuint orolig. Dalton har kastat ca 400 yards, men orsakat ett antal turnovers. Framförallt senast, då killen gav bort hela tre stycken. Det går inte i dagens tajta fotboll.

Vad säger vi då om Green Bay Packers? Jag trodde de skulle ha vettig chans att slå Atlanta Falcons senast, men de kom aldrig in i matchen. Packers har inte vunnit mot Bengals de tre senaste matcherna, men Packers är ett bättre lag nu än senast dessa två lag möttes.

Går vi igenom alla viktiga data för bägge lagen och även ser till vilka som är inaktiva skall Packers ha en vettig chans till att vinna med minst 1-2 touchdowns även om Bengals defense är bra. Om vi kikar på den offensiva sidan av bollen är Packers överlägsna gällande gjorda poäng framåt, third down conversions, passing yards per game.

För mig pekar all betänklig information på seger för Green Bay Packers.

Spela på Unibet och få Se bonus här

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), lokalime (+5)
Cazale är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat