Ämne: NFL - Week 4
Visa ett inlägg
Gammal 2017-10-01, 00:51   #1
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

NFL - Week 4


Usel vecka 3 för min del och många med mig då det var en hel del skrällar som väldigt få hade kunnat förutse.

Då gäller det att studsa tillbaka nu direkt i vecka 4 där Packers redan inlett med att krossa Bears i TNF med 35-14.

För söndagens matcher finns det en hel del intressant och jag har fattat tycke för två bortfavoriter:

2017-10-01 19:00NFLCleveland Browns vs Cincinnati Bengals -3 FT 8 1.880


Bengals visade liv i förra veckan när man pressade Packers till OT på bortaplan vilket är starka papper.

Browns lyckades inte vinna som favorit mot usla Colts utan det såg återigen uselt ut i mer eller mindre alla delar av spelet i vanlig ordning för Browns.

Bengals är i grunden klart bättre och har också 5 raka vinster mot Browns där man vunnit samtliga möten med minst 13 poäng så det har varit dominans från Bengals sida i denna matchupen senaste åren.

Det Bengals visade senast gör att jag anser att man är lite på gång och man ska därför kunna vinna denna matchen enkelt.



2017-10-01 19:00NFLNew York Jets vs Jacksonville Jaguars -3 FT 8 1.850


Lite lustigt hur "snackisar" kan påverka så mycket. Jaguars har tidigare varit en snackis i några år då många tyckte att laget ser spännande ut och man skulle kunna utmana om slutspelsplatser. Framgångarna har uteblivit och folk har tröttnat på att tro på Jaguars och i år är det ingen som "snackat" om Jaguars trots att laget ser ungefär lika lovande och intressant ut som tidigare säsonger när alla trodde på dom. Kanske passar det Jaguars bäst att slå ur underläge när ingen tror på dom för man har inlett denna säsongen starkt med 2 vinst på 3 matcher och senast krossade man ju Ravens starka defense med 44-7.

Jets vann senast men är knappast bra för det. Alla i Jets var trötta på hur alla snackade om att dom var sämst så därför tog dom sig i kragen och vann senast. Snacket i veckan har nu istället varit att det var dumt av Jets att vinna eftersom man då minskar chansen att kunna välja högt i nästa draft om man vinner för mycket. NY media är aldrig nöjda, oavsett om Jets förlorar eller vinner så är det fel.

Jaguars har imponerat på mig och man är klart bättre än Jets på allting så jag tror bortalaget kommer dominera denna matchen.



Fyller säkerligen på med något mer under morgondagen som läggs in i sheetet.

Vad spelar ni andra?

__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jaxxx (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat